onsdag 8 december 2010

smått & gott

Sitter och tittar runt på lite bilder och småler, för gud så fina många av bilderna är och känner att jag faktiskt måste framkalla några av dem. Lägger in lite gott & blandat här sen...
Idag följde jag William te skolan och det var ca 18 minus då *fyfaan* vad kallt :/
Tog med Saga och trodde väl att hon skull frysa "häcken" av sig men som hon håller på se e det väl ingen risk,hon står ju ta mig faan aldrig still *haha* :D säkert hennes knep för att hålla sig varm. Men inser nog att jag får skaffa henne nån form av värmande klädsel, hon har en "väst" som vi skaffade förra året men den var då lite väl stor speciellt fram vid "bogen" :P trodde dock hon växt i den nu men icke sa nicke eller så behöver vi ha en annan modell helt enkelt?!
Inge kul nu när det e så himla kallt att ha hund och då menar jag inte att man måste ut och så utan helt enkelt att det e så j-vla kallt att plocka upp skiten! av med vanten plocka upp fes ljummen skit, knyta skiten, på med vante på en hand som redan e stelfrusen *suck* Skit e vad det e rent ut sagt :P

Missade Babyrytmiken idag oxå, för det var nån liten en som sov såå gott :) hade inte mage att väcka han för att dra ut han i denna kyla, även fast det e riktigt roligt att gå på. Men där gick gränsen. Bättre ha en glad utvilad grabb än en trött, grinig iskall en :P
Som ett brev på posten nu i dessa juletider så krånglar blixten (våran bil) så Jocke får ev. ta cykeln *huwa* så lagomt det skall hända sådanna grejer så en blir sååå trött...
inte nog med att det slängs ut så mkt pengar på annat nu.
Jaja livet e fullt av överaskningar :S

Nä nu får ni njuta av lite bilder

tjohej *poff*



Fota mig, fota mig, tyckte Saga *ler*






se så försiktigt jag kan ligga brevid den där "saken" *hihi* ska vara med preecis överallt denna lilla Sagabaga...








Här e vi inte helt nöjda...







kill på läppen var superskoj, tyckte Felix :)








En skön sommarbild att längta till :P







Mina 2 favoriter :) *älska*






Som katt & hund :D







"masken" william *ler*








nu skall jag fortsätta njuta av min familj samt klura på vad för mat man skall laga...?!

1 kommentar:

  1. så härliga bilder!!!! :)
    TAck för visiten idag.
    Felix e ju så goo med sitt gooooos med mig :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!