måndag 13 december 2010

Julen närmar sig...

Jaha då var det Måndag igen då...

I helgen har vi haft Lilla Emma här som sovit över :) Var hur mysigt som helst! Sen på lördagen hände inte värst mkt, jocke var och jaga en sväng på morgonen men det blev tyvärr ingen Jaktlycka :P senare under dagen bakade jag och William pepparkakshus samt pepparkakor. Hej och hå vad pillrigt det var, för inte nog med att man ska "klistra" fast delarna utan delarna hade i sin tur oxå gått sönder *suck* men det löste vi :) Kanske inte världens snyggaste hus men vi e nöjda.
William hittade en liten gran ute som han ville ha på sitt rum sa han och in kome det en liten en men den får inte vara i hans rum då jag inte har någonstans att ställa den så den fick hamna i köket tillsvidare.
Fick mig en skön lång promenad igår med Saga, den satt bra....börjar bli lite smått rastlös nu när man inte kommer ut så ofta :/ så man får passa på när tillfället ges.

Imorgon (tisdag) skall jag jobba kväll (16.-20.30) skönt att få göra annat lite...annars händer inte mkt under veckan om inget dyker upp?! :)

Kram




Popcorn mys med Julmust :)
















Vårt fina fina Pepparkakshus :P








Williams vackra Julgran som han pyntat helt själv *ler*

1 kommentar:

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!