måndag 15 november 2010

Rastlös så in i bomben!!!

Jaha då var helgen avklarad, haft mammabesök under lördagen. Jätte trevligt var det :) Tack mamma för presenten (presentkort på HM) *ler*
Sen på Söndagen var Jockes Pappa Anders här samt Broder Jonas & Mia plus lilla knytet Filip förståss :) Jocke hade lagat jätte god Älggryta med massa gotte i :D
En massa töl och underhållande av barn *underbart* !!! :)
Inser att man har för få släkt/familjedagar där man bara äter gott och har det trevligt tillsammans.

Senare på Söndagen var vi en sväng till min pappa för att gratta han på fars dag...var oxå trevligt och jag bara älskar hans Perkulatorkaffe :P konstigt att hans alltid smakar så himla mkt goare än vårat *skumt*

Vad händer då under veckan...*hm* ja inte mkt ...William har bandyträning imorgon, sen vet jag inte JO jag och Felix har ju Babyrytmiken på onsdag så lite aktiviteter finns det ju men där emellen vete sjuttsicken!

Nä nu får jag mysa med mina 2 små grabbar en stund innan kvällningen, då jocke jobbar eftermiddag denna vecka.

natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!