onsdag 3 november 2010

öppna förskolan

Då var man hem kommen från en stund på Öppna förskolan där även William fick bli med idag, då det e lov och man inte fick vara ensam hemma själv. Han tyckte det väl inte var så spännande då det bara var småbarn där men vi fika lite sen en tur te affären då älsklingen gjort beställning på fläsk m bruna bönor :P *mums* har jag inget alls emot förutom att jag byter fläsket mot bacon :)
Felix var så trött efter Öppnis så han tog sig en liten lur men vakna kort efter vi kommit hem. Nu sitter han i gåstolen och leker/pratar *gullonge* :D
Idag e det som igår REGN!! *blä* man blir såå himla trött i detta väder...
Klurar på vad vi skall hitta på imorgon, kanske blir det badhuset för williams skull eller en tripp till Leklandet eller till ngn god vän som vill ha besök.

När vi kom hem så blev ju Saga som alltid superglad, hon vill inte vara hemma själv inte det att hon skäller eller så men hon tar gärna mina skor bla som skall ligga i hennes säng eller i soffan. Och som de allra flesta gånger så gör hon även en liten liten kissfläck. Så synd emn vet inte hur jag skall gå tillväga för att få henne att sluta?! Hon har alltid ben att tugga på, jag stänger av till de flesta rummen för att hon inte skall kunna gå runt för mkt utan vara så bekväm att hon går och lägger sig?? *hm* jaja det visar väl sig finns värre saker som skulle kunna hända.

Nä nu får jag ta Felix...*hahahah* inge roligt att sitta i gåstolen längre... *flin*

Tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!