fredag 12 november 2010

mmm....Julmust!!!

Mmm..gott, gott då sitter jag här med ett glas Julmust :) är dock inte den första men ack så god den e :P
Som de flesta kanske sett på FB så har jag legat i feber i 3,5dag *haha* insjuknade i tisdagskväll och e nu på fredagen bättre från febern men har ont i halsen dock :/
Ingen direkt hit att vara sjuk när man har små barn för de ska underhållas på ngt vis..*suck* klart det gått bra men det har vart kämpigt och tålamodet har inte vart det bästa. Men klart man inte kan bli arg på sin lilla goding som bara e söt hela tiden även när han SKRIKER...för här pratar vi inte utan vi gör liksom hjärtskärande skrik ljud som verkligen gör ont i öronen!Men han tränar väl (kanske framtida tenor) ;)
Plus att älskade sambon jobbat natt så man har ju vart tvungen att ta allt ...jaja jag e inte den som klagar i första taget men jisses....
Fixade bort Saga iaf till pappa & Inger som tatt henne i 2 nätter för jag förmanade inte att gå ut höll på att skaka sönder när febern var som värst till att sedan svettas floder om natten :/ *usch*
MEN nu e hon hemma igen och familjen e komplett :D Så snart skall det väl bli lite FREDAGSMYS *ler*
Är så tacksam oxå att William är så självständig som han e, för när det var snö och kallt ute så fick man inte ta varken sparkcykel eller cykel till skolan utan man fick snällt gå och det var lite oroande för delas tar det längre tid och känns liksom lite otryggare på ngt vis..men han klarade det galant! *stolt*
Imorgon kommer mamma på besök för att äta lite middag med oss då jag inte haft något firande när jag fyllde år. Inte lika viktigt längre men skall vilt erkänna att det känns kul att hon skall komma för att gratta mig pytte pytte grann :) Mamma är ju ändå mamma! *ler*
Sen på söndag kommer Jonas med familj samt Farfar Anders och skall äta Älggryta med oss som älsklingen skall fixa då han äntligen fått sin halva älg! Så det finns älgkött i frysen vill jag lova :D

Nä imorgon blir det till att gå ut och få sig lite frisk luft efter dessa dagar i feberyra..så man kan få lite nya krafter.
Nu till mys med familjen som sitter och spelar tv spel

Ha en super go helg mina vänner!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!