onsdag 12 januari 2011

motion

Kanske skall skriva några rader här då...känns som man inte har så mkt att säga just nu...ibland kan/vill man skriva MASSOR men just nu finns det inget "vettigt" att berätta om... :/
Då får det väl vara så..
Nu e ju allvaret tillbaka igen efter en låång ledighet under julen iaf. för William som vart ledig i nästan 3 veckor. Jag e ju "ledig" hela tiden :P och stackars lilla Jocke han jobbar han :S
Fast nu ligger han och sussar sååå gott då han har sin jobbvecka. Idag skall vi dra te Bergvik och handla *jippe* typ min höjdpunkt då det inte e mkt aktivitet här nu *suck* men skall inte gnälla har väl bara en liten lågperiod nu.
Har iaf börjat röra på mig lite mer igen och det känns ju underbart :D Har denna vecka vart hos Camilla och gått på hennes "gåcykel"? kommer inte ihåg vad det heter men 20 min varje dag :) Plus att jag följt William till skolan samt turerna med Saga däremellan. Så motion får jag ju :P
Så i slutet på denna månad e det jag som införskaffar ett par nya skor till träningen på Friskis som komma skall *ler*
Herregud vad gött det skall bli att få komma igång igen, har jag saknat.

Nä, annars händer inte mkt utan det rullar på ...nästan lite skrämmande vad fort tiden går :/ Jag menar Felix blev HELA 8 månader igår (11:e)!!!! Säger bara *shit* vad tiden bara flyger iväg.

Så nu skall jag återgå till min vakna lilla goskit som ligger ock leker på golvet. :D

Ha det gott all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!